Pokud člověk umí dobře psát, a tím nemám na mysli jenom a pouze znalost písmen a schopnost datlovat na klávesnici, ale i dovednost poskládat text mající hlavu a patu a také úroveň, má to při pořizování si internetové stránky o poznání lehčí. Protože tento si na ni napíše vše, co je mu zapotřebí, a nemusí se za to stydět před nikým z těch, kdo to po něm budou číst. Ale ani on díky této schopnosti ještě nemá vyhráno.
A pokud někdo není slohově nadaný a přesto si svou prezentaci na internetu pořídí, má to vysloveně těžké, protože si s pouhými obrázky vesměs nevystačí a za písemné projevy si ovace nevyslouží.
Ovšem ani jediný z obou právě zmíněných typů není dokonalý. Každému z nich je přinejmenším čas od času zapotřebí pomoci. A to zejména ve chvíli, kdy se jeho stránka netěší dostatečné návštěvnosti.
Bez náležité propagace se totiž taková opomíjená stránka na internetu vůbec neobejde, stejně jako se jí nezvýší návštěvnost bez jiných záležitostí souvisejících s optimalizací pro internetové vyhledavače. Mezi něž patří třeba i propagace v podobě reklamních a podobných článků.
Aby se těšil ten který web zájmu návštěvníků internetu, je třeba, aby byly kvalitní texty přímo na něm, ale rovněž na webech jiných, kde mají neméně kvalitní články vzbudit zájem právě o jeho návštěvu. A napsat články ideální právě pro tento účel a rozmístit je v síti na ta nejvhodnější místa, to už si žádá kvalifikovanou pomoc. To není jen tak, tady přijde SEO copywriter více než vhod. Protože někdo takový zvládne napsat jak texty pro www stránky, tak i ty pro www stránky se zaměřením na SEO a reklamní sdělení. Umí to a napíše je klidně kdykoliv, pro kohokoliv a o čemkoliv.
Copywriter si totiž vyhledá maximum informací o využití onoho textu, nastuduje si potřebné informace a podle přání klienta vypiluje vše k jeho naprosté spokojenosti.
A potom je vše takové, jaké by to mělo být. Atraktivní pro čtenáře, efektivní z hlediska návštěvnosti. A nikdo se za takové texty nemusí stydět.